Post by irpoulandgraphgar on Feb 8, 2022 21:45:39 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel goud ▞▞▞
▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
Graphics zijn verschrikkelijk. Helemaal niet zoals weergegeven in de miniaturen. Gameplay is goed, maar de besturing is slecht.
Boooooooo9oooooooo
4 sterren omdat je de game moet kopen, anders als het gratis is, geef ik het, het enige probleem van 5 sterren is dat ik geen geld heb en het niet kan kopen, dus steun en maak het gratis zoals 1 jaar geleden
Het was geweldig, ik ben pas 12 jaar oud en ik weet dat ik misschien een slechte smaak heb in games, maar er is maar één probleem, toen hij me benaderde, werd mijn scherm een beetje donker, repareer dat alstublieft. Maar hoe dan ook, ik laat je bij VIJF STERREN!!!! ⭐
Hello Neighbor Äventyr gpke
De graphics waren goed, maar ik kon alleen maar naar dingen rennen en laden openen. Ik kon helemaal niets oppakken, dus ik kon niet eens voorbij Act 1 komen. Het was super vervelend dat elke keer dat de buurman me betrapte, ik een advertentie moest bekijken, toegegeven toen ik offline was, werd hij afgeluisterd en kon ik pauzeren knop en dan pauzeren en ik was terug naar het spel. Dat is echter een ernstige tekortkoming. Ik denk dat ik dit liever op de pc probeer dan op mijn telefoon, omdat het niet werkt.
Ik hou van dit spel, het is echt uitdagend en leuk! het is ook voor degenen die het niet op computer/xbox kunnen krijgen. Ik dacht dat ik nooit hallo buurman zou kunnen spelen! Ik zou aanraden om te downloaden. de graphics zijn mooi en zien er precies uit als hallo buurman. de besturing is fantastisch! er is helemaal geen vertraging! dat is zo geweldig!
Tony house startscherm blijven hangen...
Ik hou van het spel en ik speel meestal op xbox, maar de telefoonversie is net zo goed, maar ik zou graag meer controle zien over de manier waarop het personage beweegt, waardoor het moeilijker wordt om aan de greep van de buren te ontsnappen! Ik zou dit zeker aanraden aan iedereen die een stap vooruit wil zetten in gamen!!!!
ok ik vind het leuk, maar deze game heeft een probleem op consoles als je de game krijgt, het is de volledige game en mobiel je moet 15 dollar betalen voor nog drie acts dat is erg oneerlijk, gewoon om duidelijk te maken, maar ik vind de game leuk
Alles is goed, ik heb het eerder gespeeld, maar sinds je het hebt veranderd om te betalen om het volledige spel te spelen, word ik nu kwaad, want ik heb niets om mee te betalen
Download nu Hello Neighbor voor Android via Aptoide! Geen extra kosten. Gebruikersbeoordeling voor Hello Neighbor: 3.91.
Leuke game, maar ik heb een beoordeling van 2 sterren omdat de nieuwe update dom is en de joystick ook is veranderd en toen ik de laatste keer dat ik downloadde, waren alle acts ontgrendeld maar nu vergrendeld en zo veel vertraging, dus repareer dit en ik beoordeel 5 sterren
Ik vind het spel leuk, maar de graphics zijn niet goed. Het is niet duidelijk wanneer ik het personage begin te bewegen. Het glitch wanneer het personage beweegt. Corrigeer de afbeelding.
Dus ik kreeg het een keer toen ik ontdekte dat het op mijn telefoon stond omdat ik het op mijn computer en PS4 had, dus er was een kleine bug die me echt niet liet spelen, het laadscherm laadde het spel niet, maar ik heb het verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het werkte, maar vanwege die bug gaf ik het een 4-sterren sorry geweldige ggame tho ...
Ik vertrouw de app niet echt, er word gevraagd om toegang tot mijn bestanden, contacten etc...
Hello Neighbor Hide & Seek 9+. tinyBuild LLC. Ontworpen voor iPad. #60 in Avontuur. 3,8 • 393 beoordelingen. Gratis; Biedt in‑app aankopen
Nou, ik zit op een S8, dus de kwaliteit was niet goed. Maar ik had nog steeds plezier, in act 3, als je een fakkel hebt, zullen sommige dingen niet verschijnen als je fakkel aan staat en je hem ergens op richt, zoals de trap waar ze niet verschijnen. Maar het was een goede game ga zo door tintbuild
34 ideeën over Hello neighbour | fandoms, nintendo, bijen
toen ik net bij het spel kwam, staat er tik (een zwarte doos) om door te gaan en ik tikte op alles op mijn sleutelbord en alles op het scherm, het is een afvalspel als ik het spel niet eens kan starten. repareer deze bug of vertel me wat ik ben verkeerd doen.
Hello Neighbor is een horrorgame waarin je het huis van je buur binnendringt om te ontdekken welke geheimen hij verbergt in de kelder.
Koel
9 Hello neighbor ideas - Pinterest
Gun Master 3D - Shoot 'Em Down آرکید vqi
Het is goed, maar het lijkt niet het 'volledige' spel te zijn en het is niet duidelijk wat te doen, bijvoorbeeld geen tutorial enz. Vandaar de verwijdering van het spel.
Hij doet het niet daarom een ster
Hello Neighbor Dobrodružné aft
Ik weet niet of het alleen voor mij is of voor iedereen, maar de graphics zien er gewoon niet zo geweldig uit (gespeeld op s9 plus). Het is erg korrelig en de texturen zijn niet goed. de besturing heeft ook wat werk nodig, en om al die redenen verliest het zijn potentieel.
Zelfs ik krijg een zwart scherm... tot januari 2021 kon ik alle acts gratis spelen, inclusief act finale... Maar toen ik vandaag opende was het gewoon een zwart scherm en het vroeg me om de volledige game te kopen... Ik vraag me af of de alpha's op mobiel kunnen worden gespeeld. Bewerken: het werkt nu ... maar nu is al mijn voortgang terug naar nul. Ik was op act finale en nu vraagt het me om de volledige game te kopen.
Dit is geweldig en zo, het heeft goede graphics, goede gameplay en het is net als de pc-versie, maar de reden dat dit 3 sterren heeft, is vanwege de prestaties. Het probleem zijn de prestaties. Je kunt niet eens de helft van hen krijgen en de belangrijkste een die me afwijst, is dat je het pistool niet eens kunt krijgen en als je naar het politiebureau loopt, levert het niet eens de prestatie op. wil je dat wij de volledige game kopen? Het was beter af zonder te betalen
Ik vind deze game leuk, maar ik heb er één geacteerd, maar nu wordt ik gevraagd om de volledige game te kopen toen ik er één deed, repareer dit alsjeblieft
Leuk spel maar act 4 kan ik niet uit spelen want io kan die dozijn niet hoog genoeg gooien om die schakelaar om te zetten
Hello Neighbor Multiplayer. Secret Neighbor is a Multiplayer Social Horror Game where a group of intruders try to rescue their friend from the Neighbor's
Fantastisch! Het spel is leuk en uitdagend met een verhaallijn met korte speelbare tussenfilmpjes. De graphics/fysica zijn een beetje eigenzinnig, niets dat het spelen verbiedt. Advertenties spelen alleen als je betrapt wordt en onderbreken het spel niet. Ik heb het niet voltooid, maar ik geniet enorm van het spel en ben blij dat het naar Android is gebracht.
Man, ik hou van dit spel, maar in de laatste handeling, wanneer je iets naar de lichtschakelaar gooit om de broodrooster te activeren, is het eigenlijk ONMOGELIJK omdat het object de lichtschakelaar niet kan bereiken. Ik keek naar een tutorial en de persoon erin kon heel ver gooien. Ik heb het stomme spel verwijderd en ben het opnieuw aan het downloaden
Ik haat dit. De kwaliteit is verschrikkelijk en het is te gevoelig. Ik probeerde op het dak te springen om bij de sleutel te komen en uiteindelijk sprong ik over naar de weg. Ik heb geprobeerd mijn controller op mijn telefoon aan te sluiten. Ik kan mijn hoofd draaien. Maar de enige reden dat ik dit een 2-sterren geef, is omdat het spel leuk is, maar niet op een telefoon. Ook de besturing doet het beter.
De game is leuk, maar het probleem is de bedieningselementen wanneer ik een item fotografeer, ik moet er letterlijk keer op keer op klikken om er een op te pakken en nadat je het hebt gegooid en oppakt, werkt het niet meer. sterren als je dat doet
De game bestuurt VERSCHRIKKELIJK met de aanraakbedieningen en vanwege de in-screen UI-controllers zijn ook niet perfect. En de resolutie is een misdaad tegen de menselijkheid, het zou goed zijn als je het zou kunnen aanpassen zodat krachtigere apparaten de game er niet als afval uit laten zien, maar zoals het er nu uitziet, is het ongeveer hoe een vroege PS2-gameresolutie eruit zou zien. Oh en de AD's kunnen je soms softlocken, zodat al je voortgang van die speelsessie verloren gaat. Geweldige haven
Dit is echt leuk om te spelen, ik vind het geweldig als je toevoegt of je met andere spelers kunt spelen en je kiest verschillende skins voor de buurman en geheime skin die je moet vinden en je kunt ervoor kiezen een meisje of een jongen te zijn
Ik bedoel, het is leuk, maar het is een beetje eng als de buurman zomaar uit het niets opduikt en ik voel me extreem mijn hoofd eraf, het voelt alsof ik mijn hoofd eraf schreeuw, daarom heb ik het verwijderd, maar ik ben er een paar dagen later mee gestopt omdat ik het heb gemist, dus ik hoop dat ze de angst kunnen veranderen als een 5-jarige het gewoon wil spelen of natuurlijk 6 jonger is, ik wil niet dat die 1 bang is
Ik vind de graphics niet echt goed, maar alles is te duur, de besturing is slecht, het is zelfs niet gemakkelijk om bepaalde dingen te doen. Kan net zo goed op pc spelen