Post by guzzgentnetckoztio on Feb 4, 2022 2:24:24 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch bron ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Ik hou zooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel van dit spel
Het kost geld om een andere auto te kopen
Doe het uit Die game is saai en luister naar me omdat ik een tiener ben en tieners oordelen over games
👨🏻🎤🇦🇺👩🏾🚒 Selina kwarteng
Waarom moet je betalen voor auto's als de hele games over auto's gaan, wat een manier om een game te verpesten?
Het is een geweldige game, maar nu ben ik zo woedend, want als ik dit vandaag speel, hoor ik alleen de muziek alle voertuigen hadden geen geluid en het personage had geen geluid van het breken van botten en delen van het lichaam ik ben zo getriggerd maar ik hou van de spel maar de geluiden van de voertuigen en brekende botten ik ben zo getriggerd en ik heb trouwens geprobeerd de geluidsoptie te repareren, maar het deed niets, zelfs de OBSTAKELS die exploderen of iets cools doen voor het voertuig en de carrosserie hadden geen geluid.
Ik heb de recensies gelezen en in de opmerkingen stond dat 1 een crash-bug en 2 een man die de betekenis van Google Play niet kent, maar één ding bleef hebzucht, je hebt 10 miljoen downloads en toch dwing je mensen tot het kopen van de VIP-pas maak het gewoon allemaal gratis en ja, ik heb turbo Dismount gespeeld, maar als je ons 0,99 in rekening brengt, maak het dan allemaal gratis OF laat het geld kosten voor het hele ding, maar off-topic zou je een shredder-niveau kunnen toevoegen zoals je erin rijdt dat zou zijn geweldig als je kon bedankt
Echt heel leuk, maar het wordt saai 1 week en alles is als voor geld, maar ik ben echt dol op de graphics
Saai heletijd beetje zelfde
Helaas moet je voor sommige dingen betalen
Download radio koyeba suriname APK | APKfun.com
Ik heb dit spel sinds 2012 het is geweldig! Ik mis echter advertenties voor gratis kaarten: c DIT SPEL IS GEWELDIG, HOEWEL 10/10 AANBEVOLEN TE INSTALLEREN
het is heel grappig, met de ragdoll-fysica, de slow-motion en hoe je een dubbeldekkerbus van een klif kunt rijden terwijl je op je hoofd staat. Het is heel gaaf hoe je kunt zien waar je schade oploopt. 5/5 sterren gemakkelijk.
Turbo Dismount™ APK descriptionThe legendary crash simulator is now on Google Play!And the fun part - the death of a traffic pile-up of epic proportions
Ben ik de enige die hier is door Enzo?
declan
Ik kan de app niet downloaden
Het wil niet installeren
Je moet betalen voor andere niveaus
Cool spel
Goed, maar ik wil niet voor dingen moeten betalen En zou je een JackSepticEye-skin in het spel kunnen stoppen
Wordt snel saai omdat je echt geld moet betalen voor kaarten en auto's en ik betaal geen dollar voor één kaart of één auto
Ik speelde dit spel toen ik klein was, het is echt cool, maar ik zou het heel leuk vinden als het evenementen en beloningen voor evenementen had, maar het is geen buistelevisie
Ja, het is goed denk ik, maar wordt soms saai.
Deze game is leuk en ik heb dit nu 5 jaar gedownload, maar de laatste update was vorig jaar en sindsdien zijn er geen updates meer geweest, dus kun je een nieuwe update maken omdat het leuk zou zijn om een nieuw voertuig of nieuwe functies!
Het spijt me dat ik je een slechte beoordeling geef, het is gewoon omdat het niet is zoals ik het wilde, omdat de foto's verschillende soorten auto's en niveaus laten zien, maar zo is het echt niet, dus kun je het veranderen naar het verwachte ook toevoegen meer karakter
het is cool
Oeiii zit em te downloaden ben verheuht
Luek spel jammer dat het niet allemaal gratis is
Deze game is GEWELDIG dat een persoon die zegt dat je niet met de voertuigen kunt rijden, het bij het verkeerde eind heeft. Je moet gewoon een professional zijn en ook ik hou van de kunststijl in deze game, het is uniek, daarom is het anders, dus ga niet rond gewoon mensen naar beneden zet jezelf in hun schoenen, als je dit gemaakt zou je niet trots zijn?
Dit is een geweldig spel. Ik geloof dat het de mogelijkheid heeft om het niet vaak saai te maken vanwege de diversiteit. Er zijn zoveel dingen die je kunt doen, zoveel manieren waarop je zelfmoord kunt plegen. Ik denk dat dat een goede manier zou zijn om het te zeggen maar naar mijn mening is dit een zeer goede game en het is een must-have voor iedereen die zijn eerste telefoon krijgt
Oh roze bliksem
IK HOU VAN DIT SPEL!!! Ik zou willen dat je meer sluiers en een kaart toevoegt die je kunt aanpassen aan je eigen? Plzz voeg dit toe!! thx
Super Mario
Maar ik mis gratis auto's en kaarten. Dus ik zou er maar wat aan doen. P.S : ik zou er nog wat meer personages bij doen!!
Goed spel