Post by guzzgentnetckoztio on Feb 4, 2022 2:15:29 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Ik ben echt dol op deze game, zelfs als er soms een bug is, is het nog steeds goed, ik weet dat de makers hun best hebben gedaan
goed spel
Het spel is goed totdat de rangmodus kwam en mvp propt..... Ik heb geen klachten over de rangmodus, maar het is (betalen om te winnen) als je gcubes hebt, kun je de rangmodus winnen, maar wie hoeft niet dood te gaan want als gcubes-misbruiker kopen ze een seizoenspas en krijgen ze alle goede dingen en in de gratis seizoenspas voegt bg altijd een helm, pijleffect en voetafdrukken toe. naast het toevoegen van dat nutteloze item, voeg wat toe zoals paragladeder enz. en het krijgen van bloedzuiger 3 is als onmogelijk om het te krijgen. Ik zal het 1 ster geven vanwege bugs en glitches
Survival Hunger Games 1.5.7 APK Androidille 2019 · Blockman Go Studio -arkistot · Hide and Seek 1.7.3 APK Android 2019: lle.
Gedragscode Integriteit Rijk 1.0.1-prd-880-eaaa405 APK
Grappig maar de GRAPHICS
hetizs leuk
ik vind het leuk maar wel raar dat je vip voor een andere huidskleur moet hebben
Te veel ruimte opnemer
Ik kan niet deelnemen aan skyblock
Het is goed en zo, maar mijn grootste probleem is de regio-update. Ik en mijn broer zitten in dezelfde regio, maar we kunnen elkaar niet toevoegen. Verder is het spel goed. Verwijder de regio-update.
Blockman Go Adventures Apk v2.9.5 Gratis download voor ...
In versie 2.12.1 zitten de hackers in games en in versie 2.13.1 zijn er geen enkele hackers, dus ik was blij en in versie 2.14.1. De hackers zijn weer in games, ik was hier verdrietig over en in deze update 2.15.1 heb je een anti-hackersysteem. Ik ben daar zo enthousiast over en de game was zo leuk
Rt gg
Lol LOL LOL
Sinds de update kwam, heb ik niet kunnen spelen vanwege "niet beschikbaar in jouw land". Hoe komt dat überhaupt. Ik speelde al eerder en het is net doen alsof er niets aan de hand is. Zijn ze iets vergeten?!
Ik ben eerlijk, de game is leuk, maar er zijn zoveel bugs en er wordt gezegd dat de verbindingsserver een time-out heeft, zelfs als ik zo dicht bij onze wifi ben. Ik haat deze game😡 het is zo stom en waarom ik de app niet kan openen, breekt mijn telefoon! 😡
mincraft rip van dom
Man, ik heb zoveel problemen met inloggen wanneer ik op inloggen aanraak, er staat onbekende codefout 8 neem contact op om idk te beheren waarom dit is gebeurd en mijn wachtwoord is correct, help me alsjeblieft
Awww gewoon... Je probeert zooo hard om kinderen deze rotzooi te laten spelen en je probeert ssssoooooo verdomd hard om ze hun moeders creditcard te laten stelen en dingen te kopen, krijg gewoon een verdomd leven
Ik hou van de bedwars en lobby en rekwisieten zijn leuk, maar in bedwars zijn er zoooooooo veel hackers, daar moet je iets mee doen
5/10, ik vind het echt leuk, maar het blijft soms achter vanwege de vele mensen en er zijn mensen die zulke sterke woorden tegen kinderen zeggen, zoals scheldwoorden en gemene beledigingen zoals "ew noob, stupid btch" zoals dat en praten over seksuele inhoud , zoek en verbied die seksuele mensen.
Ik kan sinds gisteren niet meer lid worden van vrienden en dat haat ik echt
Je kunt er alle spellen op spelen dat je ook apart kunt downloaden van blockman go
Ik kan het niet meer spelen!! En er zijn hackers😤😡😠🤬
Downy Inn voor pc en Windows - gratis download - Android ...
ik geef dit spel een dus Blablabla
Ik speel bmgo al 12 maanden en de update wordt erger. Het is letterlijk oneerlijk voor degenen die hard hun best doen om het volgende spel te winnen. Als nieuwe spelers dit downloaden, zouden ze gewoon afstand doen van de oneerlijke regelingen van dit spel. ik raad je aan om bcoz van deze bugs niet te downloaden, zoveel hackers en giftige spelers. Ik weet dat ik klaag en een karen en een rager ben, maar het is zo waar. Ik kan begrijpen dat je het druk hebt, maar als je dit niet zo snel mogelijk oplost, zou ik zeggen dat deze game waardeloos is.
Download Blockman go 1.19.1 APK door Android Developer For Free (Android). Blockman go 1.19.1 apk - Download APK apps en games voor Android-apparaten.
zo stom ik ga er bijna van dood luisteren niet eens ik zou dit spel nooit meer instaleren slecht zo dit spel het is zo stom dat mijn papagaai begint lawaai te maken
als ik in bet wats wil dan word ik er ui gestuurt
Niet iedereen kan gcubes krijgen, je weet dat mensen dit spel daarom zullen haten
Nou, ik geef het 2 sterren vanwege het logboek, maar het is een online game en multiplayer-game, maar het is een leuk spel
Waarom staat er wijzigingsbestand cheat gedetecteerd of zoiets, ik heb niet eens cheats, ik heb het spel gewoon zo lang niet gespeeld en als ik het eindelijk speel, staat er cheat gedetecteerd als ik een spel start. (Repareer dit a.u.b.)
top spel